آگاهی دل

معلومات اکتسابی و ذهنی ملاک حفیفت نیست

آگاهی دل

معلومات اکتسابی و ذهنی ملاک حفیفت نیست

میزان ارزش کتاب

ینام او  

                 

 

یک پیمبر ویا امام نبود               که کتابی زخود کند تالیف 

غیر ایشان نوشته اند کتاب         قدر مکتوب را بده تخفیف 

ای محصل مشو کتاب پرست        از اساتید کم بجو تکلیف  

پیرو فکر کس چرا باشی             که کنی ابتکار خود تضعیف 

سخن اهل دل گرامی دار            خارج از وصف زائد وتعریف  

پس کتاب خود وجهان برخوان      که دهد صیقل دل و تلطیف

 باید اما کتابها خوانی              تا بجای آوری چنین توصیف

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

اسکریپت دونی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://script2ni.ir

سلام دوست عزیز سایت خوبی داری
میای تبادل لینک : http://link.script2ni.ir

فرشته شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام گرامی و اولین روز از فصل تابستان برشما بخیر و نیکی
شعر با معنائی بود ....
این بیتش خیلی به دلم نشست

پس کتاب خود وجهان برخوان که دهد صیقل دل و تلطیف

به حقیقت هرکدام از ما یه کتابیم ... یه کتاب ناب و زلال
اما چنان در خواندن کتابهای دیگری از حقیقت غرق و متوقف شده ایم که کتابی هستی خود را به فراموشی سپرده ایم
ممنون از شما که لطف کردید و این شعر را هم برام ارسال کردید

.... دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ق.ظ

سلام فرشته گرامی
یک بیت را پسندیده اید وشاید سایر ابیات گله مند شوند لبخند
از حضورتان تشکر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد