آگاهی دل

معلومات اکتسابی و ذهنی ملاک حفیفت نیست

آگاهی دل

معلومات اکتسابی و ذهنی ملاک حفیفت نیست

توضیحی کوتاه درباره نوشته های گذشته

                                             بنام خدا                        

 

توضیحی کوتاه درباره نوشته های گذشته

زیاد چیز نوشته ام چه بصورت نثر و چه بشکل نظم  و گاه کمی از آنها چاپ شده و نیمی از آنها هم مفقود شده و نیمی که باقی مانده بعضا در وبلاگ حقیقت آمده و اشعار اکثرا دربلاگ معرفت منعکس شده است .

اصولا سخنان معرفتی را نمیتوان با نظم  و ترتیب بیان کرد ، نوشته ها غالبا پراکنده گوئی میشود وجای خرده گیری نیست.  مثلا آثار ممتازی مثل مثنوی مولوی هم نظم و ترتیبی در بیان مطالبش نیست.

یک احساس درونی به من میگوید که نوشته هایم بدرد کسی نمیخورد، هرکسی سرگرم کار خود است یا خود حرفی برای گفتن دارد ، یا بعضی به آثاربهتری دسترسی دارند و در جواب یک دوست گرامی که با اصرار میخواست اشعارم را برایش بفرستم همین احساس خودرا میگفتم اما ایستادگی برآن هم معنی نداشت . چه در عالم علت و معلول ممکنه حرفی که میزنی علتی برچیزی شود که نمیدانی و آن خیر باشد . وبلاگ "معرفت " طبق خواست ایشان ایجاد شد و وبلاگ " حقیقت " هم بدون تصمیم قبلی یا حساب شده قبلا ایجاد شده است و نیز این وبسکای را با یک فکر ارتجالی و آنی ایجاد کردم که اگر باز حرفی بود بنویسم و اگر خواننده زیاد نداشته باشد برای  ذهن و دل خودم و قلیلی ازدوستان شاید چیزکی باشد.

ونمیدانم چه درآن خواهم نوشت...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام گرامیم
مبارک باشه وبلاگ جدیدتون که به قول خودتون ارتجالی و آنی درستش کردید !
اطمینان دارم که توش خیری نهفته است و حتما مطالبش دلنشین تر از مطالب دو وبلاگ دیگه یعنی حقیقت و معرفت خواهد بود .
اولین کسی بودم که از دل آگاهی دیدن میکنم و شاید اولین کسی هم باشم که از ساختن این بلاگ اطلاع پیدا کردم ...
ممنونم دوست عزیز و مهربانم ، میدونی یاد چی افتادم سال گذشته همین موقع ها بود که بهم اطلاع دادید برام یه وبلاگ ساختید تا راحت تر به اشعارتون دسترسی داشته باشم ، وای که اونروز چه قدر برام دلنشین بود
از شادی توی پوست خودم نمی گنجیدم
و حالا هم همین احساس را دارم
امیدوارم مطالبی پربارتر از مطالب دیگه را بتونم توی این بلاگ بخونم و ازش استفاده های خوبی ببرم
براتون بهترین ها را از خدا خواستارم
بهاری باشی و شاد

فرشته جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ

اینجا گل سرخ نداره که تقدیم حضورتان کنم
ولی از باغچه دلم یه سبد گل سرخ براتون میچینم و به همراه یه دنیا سلامتی براتون ارسال میکنم
گل باشی گرامیم

تشکر میکنم گرامی که دو نظر بامهربانی وحسن نیت نوشته اید
هنوز نمیدانم که در این وب مطلب بنویسم یانه
سلامت و با حضور دل باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد